17 Nisan 2013 Çarşamba

DENİZ KABUĞUNDAN İNCİLERDEN 2. ASİMETRİK TUNİK SİPARİŞİM :))

Merhaba blogcanlar,

Deniz kabuğundan inciler blog sahibesini tanımayanlar yoktur herhalde...
Kendileri iki kızkardeş ve çok güzel tasarım kıyafetler dikiyorlar...
Bu benim 2. asimetrik tunik siparişimdi...
Diğerini zaten gördünüz pembe asimetrik tunik ...
Geçenlerde turkuaz mavisi asimetrik tuniğimi almaya gittim :))
Yine çok güzel olmuştu...
Ellerinize sağlık kızlar...
Bol satışlar diliyorum ...
Havalar ısınınca hemen giyicem :))
Şimdi geçelim fotolara...

beline lame ince kemer kullanıcam :)

turkuaz mavisi asimetrik tunik






neden etiketlerinde SAFA yazıyor diye sorarsanız...
İki kız kardeşin isimlerinin baş heceleri :))

Dikişler gerçekten çok düzgün...
Çok temiz çalışıyorlar...
Benim favorim artık deniz kabuğundan inciler
İstediğiniz uzunlukta tunik bulamıyorsanız kesinlikle bu arkadaşları tavsiye ediyorum...
Mutlaka uğrayın derim..
Face sayfalarında daha çok çeşit var..
Bloguna girdiğinizde face sayfasına da ulaşabilirsiniz...

Deniz kabuğundan inciler  TIKTIK

Öpüldünüz şekerler...

46 yorum:

  1. güle güle giy canım
    inşallah allah nasip ederde üstündede
    görürüz öptüm kocaman;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler...
      inşallah canım...
      havaların ısınmasını bekliyorum :)

      Sil
  2. Güle güle giy:)
    Rengiçok güzel

    YanıtlaSil
  3. güle güle giy oldukçada uzun ne iyi olur pantolonların üzerine..

    YanıtlaSil
  4. güle güle giyersin inşallah model ve renk gerçekten çok güzel bayıldım resmen :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle giy canım :) kombinlenmiş halinide bekliyorum :) sana çok yakışır eminim :)

    YanıtlaSil
  6. kumaş da çok kaliteli görünüyor güle güle kullan arkadaşım

    YanıtlaSil
  7. tunıge bayıldım gule gule kullan sırınemm :)

    YanıtlaSil
  8. Canım çok güzel bir renk seçmişsin ve dikenlerinde ellerine sağlık. Acaba kaç metre kumaştan çıktı bu öğrenebilir miyim ?
    Güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım...
      2 metre kumaş :)

      Sil
  9. sağlıcakla giyin tatlım ben üstünde de çok merak ediyom hemen sıcaklar gelsin... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende giymek için sabırsızlanıyorum :)
      bir an önce havalar ıısnsada giysem :)
      teşekkürler canım....

      Sil
  10. Çok güzel dikilmiş gerçekten rengi de harika güzel günlerde kullanın inşallah ...

    YanıtlaSil
  11. Rengi ve dikişi harika güle güle sağlıkla giyin Şirinem,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Bu modeli kemerli mi kullanacaksın. Rengi güzel bu senenin renklerinden güle güle giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ince lame rengi kemerle kullanıcam....
      kemerle dah ahoş duruyor :)
      teşekkürler...

      Sil
  13. inci dtayı çok hoş çok şık:)

    YanıtlaSil
  14. çok kullanışlı bir model, güle güle iyi günlerde giy tatlım..

    YanıtlaSil
  15. ÇOK BEĞENDİMMM ÇOKKK :)

    YanıtlaSil
  16. Renk, model, detaylar harika olmuş iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  17. cnm böle askıda olmaz kombin bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  18. CANIM BNM PEMBESIDE MAVISIDE COK HOS GULEGULE KULLAN İNŞALLAH :)

    YanıtlaSil
  19. bu renkte çok hoş olmuş kızların eline sağlık.
    üstünde de görmek isterizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :)

    YanıtlaSil
  20. güle güle giy şirinecim.çok şık duruyor bende tunik hastasıyım zaten.

    YanıtlaSil
  21. Güle güle kullan Şirine'm..Rengi çok hoş:)

    YanıtlaSil
  22. tuniğin çok hoş, güzel günlerde giy, aslında bende uzun bir tunik istiyorum dizin epey altında:) kaça diktirdin, merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim...
      fiyat için arkadaşlarla görüşseniz daha iyi olur...
      ben kendi kumşaımı kendim götürmüştüm...
      normalde kumaş dahil dikiyorlar...
      en sağlıklısı onlar fiyat almanız...

      http://denizkabugundaninciler.blogspot.com/

      Sil
  23. aaaay ne kadar güzel güle güle kulan canım dikimleri gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
  24. bende buluz ve elbise yakalarımı boncuklarla süslüyorum ve bu çok hoşuma gidiyor..

    yapanın eline sağlık

    güle güle kullan

    sevgiler şirinem..

    YanıtlaSil
  25. Canım gerçekten çok hoş, güle güle kullan.
    Bu arada adres bilgilerimi mailine attım... :)

    YanıtlaSil
  26. Ben de istiyom :)
    Bayıldımmm her an benim de olabilir :)

    YanıtlaSil
  27. canım çok hoş,rengini modelini çook beğendim,sanada çok yakışıcak eminim :)

    YanıtlaSil
  28. renginide çok beğendim canım.gülerek kullan.sevgiler.

    YanıtlaSil
  29. çok güzelmiş :) gülw güle kullan inşallah.bende arkası daha uzun olanını ve hakim yAKA olnını gelinliğimide diken ablama diktirmiştim bayramda.çok rahat bir parça :)zevkle kullanacağına eminim:)

    YanıtlaSil
  30. süper olmuş güle güle giyin cnm.

    YanıtlaSil
  31. rengi çok güzelmiş, güle güle giy canım:)

    YanıtlaSil
  32. Güle güle giy Şirinemmmmm. İyi günlerde.Sağlıkla.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  33. Güle güle giy canım rengi, kumaşı, modeli hepsi harika dikenlerin ellerine sağlık! :)

    YanıtlaSil
  34. Tatlım çok hoş olmuş artık gelsede yaz giyinsek ince ince yaa :))
    En güzel günlerde en eğlenceli gezmelerde giy inşallah canım benim sana çok yakışacağına eminim :) kombinlerini sabırsızlıkla bekliyoruz

    YanıtlaSil
  35. Rengini çok beğendim güzel günlerde giy canım.

    YanıtlaSil
  36. Yine cok guzel.bir.calisma olmus birden.hardal rengi kemerle kombinlemek geldi icimden ii gunlerde giy ツツツ

    YanıtlaSil
  37. renk ve model çok tatlı :)
    güle güle giy inşallah canım...

    YanıtlaSil
  38. güle güle kullan çok hoş rengi :)

    YanıtlaSil
  39. Rengine bayıldım! Güle gül giy canım, çok güzel :)

    YanıtlaSil